loadingimg

Wczytuję dane...
poprzedni powrót do poprzedniej strony
ProRacing®
ProRacing®
ProRacing®
ProRacing®
ProRacing®
ProRacing®
ProRacing®

Chip Cyfrowy "CS1" - BMW

Produkt dostępny!

Realizacja zamówienia: Dostawa do klienta w 24h godziny

Producent: ProRacing X

Gwarancja: 24 miesięcy

Cena:199,99 PLN*
*z podatkiem VAT
  • Opis produktu

 

1. STAN: NOWY

2. RODZAJ: CHIP CYFROWY

3. PRZEZNACZENIE: AUTA BENZYNOWE, LPG I DIESEL

4. SKŁAD ZESTAWU: CHIP, KARTA GWARANCYJNA, KUPON RABATOWY, PRZEWODY, SCZEGÓŁOWA INSTRUKCJA MONTAŻU

5. GWARANCJA: 24 MIESIĄCE OD DATY ZAKUPU

6. OPIS: 

 

- Dodaje mocy silnikowi od 20 – 45KM - wzrost mocy zależy od pojemności silnika oraz mocy wyjściowej auta.

- Auto osiąga większą prędkość maksymalną, zyskuje lepsze przyspieszenie, większą dynamikę jazdy, lepiej reaguje na pedał gazu.

- W silnikach diesla zmniejsza zużycie paliwa o ok. 0,5 -1,5L / 100KM.

- Likwiduje tzw. turbo dziurę w autach z turbiną.

- Układ elektryczny jest zalany żywicą epoksydową, wodoodporną,  idealnie zabezpieczony przed wilgocią, kurzem, tłustym nalotem silnikowym.

- Wszystko to sprawia, że chip nie jest usterkowy, nie ulega zabrudzeniom lub zawilgoceniu, które mogą powodować awarię urządzenia.

- Lepsze dopasowanie się do silnika niż w wersji analogowej (w zależności od obrotów silnika chip tak zmienia parametry aby były dopasowane do danego obciążenia, obrotów, prędkości itd. – to główna różnica pomiędzy chipem cyfrowym a analogowym – chip analogowy daje zawsze taką samą zmianę nie koryguje jej w zależności od obciążenia silnika – dlatego nie można ustawić na nim większej mocy jak w przypadku chipa cyfrowego).

- Posiada funkcję ochrony silnika (funkcja ta przeciwdziała przegrzaniu się silnika przy dużym obciążeniu – bardzo dynamicznej jeździe).

- Chip cyfrowy zbudowany jest z dobrej jakości materiałów a przewody ulokowane w żaroodpornych peszlach.

- Po wypięciu urządzenia samochód wraca do ustawień fabrycznych.

- W zależności od  marki i modelu auta chip podłączamy pod czujnik ciśnienia map/maf , przepływomierz bądź oddzielny czujnik zasysanego powietrza.

 

WAŻNE!

PO ZAKUPIE POTRZEBUJEMY OD PAŃSTWA NASTĘPUJĄCYCH INFORMACJI :

- MARKA

- MODEL

- POJEMNOŚĆ I RODZAJ PALIWA

- ROCZNIK

- MOC (ILOŚĆ KONI MECHANICZNYCH)